.kaktusz


Azt hiszem, csapdába kerültem.
Ha megkérdezem magamat, tudnék-e veled menni,
ha hívnál,
ha megtehetném, hogy veled menjek, elmennék-e,
akkor a válasz egyértelmű.
Nem.
Hogy is mennék veled, egy idegennel.
Ha megkérdezem magamat, akarnék-e nélküled élni,
a válasz egyértelmű.
Nem.
Hogy is tudnék nélküled élni, olyan a kérdés,
mintha azt kérdezném magamtól,
akarok-e kéz nélkül,
akarok-e szív nélkül élni.
Hogy is tudnék önmagam nélkül élni.
Megszerettelek, mint egy idegent,
idegenként szerettelek meg.
És te mindvégig idegen maradtál nekem,
és én mindvégig idegen maradtam neked.
Megszerettem benned,
az idegenben önmagamat.
Megszeretted bennem,
az idegenben önmagadat.
Ha Téged nem szeretnélek,
magamat nem szeretném.
Látod, én,
aki kicsit idegen voltam mindig,
és mindenhol, most,
hogy még idegenebb legyek,
beleszerettem az idegenbe.

Kérlek, segíts.