Ígérem magamnak!

Hogy erős vagyok, lelki egyensúlyomat semmi nem boríthatja fel.
Hogy minden emberhez pozitívan állok, akit valaha megismerek. Szavaimmal az egészséget, boldogságot és gyarapodást hirdetem nekik.
Hogy éreztetem minden barátommal, hogy fontos számomra.
Hogy mindennek a jó oldalát szemlélem és az optimizmusom valóra is váltom.
Hogy csak a jó dolgokra gondolok, csak a jó érdekében tevékenykedem és csak a jóra számítok.
Hogy mások sikerét is ugyanúgy örömmel fogadom, mint a sajátomat.
Hogy elfelejtem a múltban vétett hibákat és eltökélten küzdök a jobb teljesítményekért.
Hogy derűt varázsolok az arcomra és pozitív, vonzó kisugárzásom lesz mindenki számára.
Hogy olyan sok időt fordítom saját magam tökéletesítésére, hogy nem jut időm mások kritizálására.
Hogy túl nagyvonalú leszek az aggodalomhoz, túl nemes lelkű a haraghoz, túl erős a félelemhez, és túl boldog, semhogy megtűrjem a gond jelenlétét.
Hogy megbecsülöm magam és ezt a világ felé is érzékeltetem, nem hangos szavak, hanem tettek útján.
Hogy tisztán hiszem, hogy az egész világ az én oldalamon áll, amíg saját tudásom szerint a legjobb úton haladok.